20 mars ´11 - Helgen

Det har varit en underbar helg.

I fredags var det tjejkväll här och alla (inklusive Micke) provade ansiktsmasker. Dagens kommentar kom för en gångs skull från mig, "Men sluta skratta då, jag försöker ju stelna här borta!". Efter det färgade jag och Cissi ögonfransarna.

Lördagen spenderades i köket tillsammans med Cissi där vi satt och pratade i flera timmar. Jag har inte sett några filmer den här helgen eftersom jag varit helt inne i mitt nya dataspel, "Min första pony". Jag är verkligen ingen hästmänniska, men det spelet är beroendeframkallande. Cissi som älskar hästar testade det innan hon åkte till Varberg och lämnade mig och min häst ensamma resten av kvällen.

Idag har jag tvättat och städat rummet och försökt förklara för Jesus att jag ska lämna henne. Hon har lagt ner sin Judasroll och följt mig vart jag än gått hela helgen. Hon har antingen sovit i min säng eller legat i mitt knä och varje gång jag lyft bort henne så har hon kommit tillbaka.

Nu ska jag gå upp till huvudbyggnaden och träffa Mike.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0