4 mars ´11 - Fredag och pannkakor

I veckan har jag kollat igenom alla Spider-Man-filmerna och dom är verkligen riktigt bra. Synd att det är slut på det nu och att dom ska göra om en ny filmserie som kommer 2012.
Jag tänker inte stötta Zac Efron i hans Spider-man-huvudroll... >.<



Det känns som om det kommer bli en bra helg. Jag är på väldigt bra humör och har lite sådär halvmycket att göra, vilket innebär att jag kommer inte vara helt uttråkad, men ändå inte för stressad. Det finns bara två problem:
1. Jag kan inte hitta mina mjukisbyxor.
2. Jag har kollat läget i snusdosan och räknat ut att jag bara får ta fem snus om dagen tills på måndag om allt ska räcka och det kommer jag inte överleva. Jag måste äta överdrivet mycket chips, glass, osv för att suget efter nikotin ska dämpa sig, så nu ska jag börja fredagen med att steka några pannkakor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0