5 mars ´11 - Lyssna på Robyn Anton och "call your girlfriend!"

Lyssnar på Robyn och funderar på hur konstigt allt känns. I förmiddags kändes allt jättebra och det verkade bli en bra helg. Men ikväll satt jag och väntade på att Anton skulle komma tillbaka eftersom det var söndag och då plötsligt fick jag halvt panik över att det fortfarande var fredag. Tiden går alldeles för långsamt. Jag har varit överdrivet uttråkad idag. Datorn är full av skitfilmer som jag inte vill se och mina böcker och smutstvätt (vadfan, jag var beredd att tvätta bara för att kunna underhålla mig själv) är uppe i huvudbyggnaden.

Jag har inga pengar på mobilen heller, men Pinocchio-Anton sa att om jag skrev till honom på facebook så skulle hans iphone plinga till så att han kunde skriva tillbaka. Dock har jag sådär stalkerläskigt spammat hans facebook utan att få någon respons...


Meeen jag har faktiskt sett en film idag, Kick ass. Den började som en halvmysig komedi och plötsligt ändrade den riktning och blev jättehemsk. Fy fan, den filmen vill jag aldrig mer se igen.

My heels are killing me
My shopping's killing me
My ego is killing me
Can't sleep, it's killing me
My phone is killing me
My email is killing me
These hours are killing me
The TV is killing me
Your nagging is killing me
My boyfriend is killing me
My talking's killing me
Killing me

Kommentarer
Postat av: Flickvall

Haha, jag diggade Kick-ass som fan. Men sen är jag väl aningen morbid ibland också :P

2011-03-05 @ 12:25:13
URL: http://flikklevall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0