8 mars ´11 - Antons födelsedag

Det har varit en kämpig dag. Födelsedag och kvinnodag samtidigt. Hur fan tänkte dom när dom la internationella kvinnodagen på Antons födelsedag? Jag kommer aldrig att bli behandlad som en gudinna...

Det har varit en evig kamp hela dagen...
- Men det är ju kvinnornas dag idag!
- Men det är ju min födelsedag!


Under förmiddagen hade allmänmusikarna konsert och Mike ägde på trummor som vanligt. På eftermiddagen hade vi en av de mest intressanta lektionerna jag varit med på och det enda vi gjorde var att diskutera sagor och uråldriga historier.

På kvällen bjöd jag Anton på pizza och sen såg vi The green mile tillsammans med resten av gänget.



Två av presenterna som honey fick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0