1 maj ´11 - Why does my heart go on beating?

Inatt drömde jag om en gammal kompis. Jag drömde att det var vinter och att jag tog en promenad förbi ett dagis varje dag och varenda gång jag gick förbi dagiset var alla barn ute och lekte och hon stod mitt bland dom och bara stirrade rakt fram. Hon hade inte på sig några vinterkläder som jacka eller liknande, utan var klädd i en T-shirt, kjol, strumpbyxor och benvärmare. Jag gick förbi henne i flera dagar tills jag en dag gick in på dagiset och la min jacka över henne för att hon inte skulle frysa. Men då tog hon av jackan och la sig i snön och började lägga snön över hela kroppen och sa att hon måste straffa sig själv om någon värmer henne.


Favoritfilmen och låten från den tiden jag umgicks med den här personen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0