10 maj ´11 - Klassresa imorgon!

UPPSATSEN ÄR KLAR OCH INLÄMNAD!! Put that in your pipe and smoke it!

Den dagen jag får för mig att söka till högskolan har jag antagligen glömt den här tiden, för detta vill jag inte göra om igen på ett jävla bra tag. Jag skrev från klockan elva till sju och när jag skulle göra kopior började kopieringsmaskinen strula, men det löste sig efter en halvtimme. -.- Fy fan, vad skönt det här känns. Äntligen färdig. Inga fler sena kvällar, ingen stress.

Kvällen har gått åt på att packa eftersom vi åker på klassresa imorgon till Bohuslän. Vi ska bland annat åka till Nordens ark och jag ser verkligen fram emot detta. Vi kommer hem på torsdag, så det blir ingen uppdatering förrens då.

Nu ska jag fortsätta packa och sen ska jag fan i mig sova. Hoo, jag är så nöjd!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0