28 maj ´11 - Who's afraid of the big bad wolf?

Jag har varit sjuk sen i tisdags men har ändå gått till skolan och varit med på alla aktiviteter efteråt, så nu kan jag äntligen vila efter att jag jobbat som ett svin hela maj. Jag har legat i sängen hela eftermiddagen och tittat på big brother och nu kom mamma med lite kvällsmat, tunnbröd med sallad, kyckling, korv och någon sås.
Jag ska vila vidare och titta på Red riding hood som jag har så låga förväntningar på.

Jag har varken orkat eller haft tid att uppdatera på hela veckan, men jag kommer antagligen att skriva om allt imorgon. Ikväll ska jag duscha, kanske packa upp lite och förhoppningsvis prata lite i telefon med Anton eller Jojan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0