A memories

Ett "minnesdygn" börjar formas. Jag har knappt gjort något annat än att titta på gamla bilder det senaste dygnet. Det är fortfarande våren och sommaren 2007 som gäller.



Så här såg jag ut en dag när Adam och jag bestämt oss för att skola från skolan och ligga i sängen hela dagen. Jag skulle precis cykla till honom när en bil parkerade utanför mitt hus. I bilen satt min lärare som tydligen fått reda på vår ondskefulla plan och bestämt sig för att hämta upp oss och ta oss till skolan. Snacka om att ta sitt jobb på allvar...




Adam förstod inte alltid min humor.



Jag adopterade en liten kattunge och Adam och jag tog vårt föräldraskap på största allvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0