Sommaren 2008



Vi åkte till Malmö och jag hade ingen aning om att jag skulle bo där i framtiden.



Vi passade på att åka till Köpenhamn där jag "träffade" en av dom bästa killarna (männen?) i världen. Jag blev omringad av japaner och började fnittra som en liten tioåring.




Farfar och farmor kom och hälsade på i Varberg.



En gubbe sa till mig och Jay att vi var så snygga att vi förtjänade pengar. Jag vet inte om det var en komplimang eller en förolämning, men vi behöll pengarna
.



Jag såg Lars Winnerbäck och det började regna.



Jag försökte ta ut mitt löshår som satt fast, så jag fick klippa av lite av mitt egna hår.



Nellie



Jag och William hängde på Ungdomens hus
.



Jag la i några rosa slingor i håret.



Mina föräldrar lät mig behålla Venus.



Jag var på flera spelningar och mådde underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0