2 oktober ´11 - Mike och Jojan

Mami har skaffat en iphone som hon inte förstår sig på, men eftersom jag levt med Mike i ett år så kan jag hantera en iphone bättre än min egna mobil. Igår låg hon, jag och Nellie i mamis säng och gick igenom hela telefonen och hur allting fungerar.

Och appropå det så har jag pratat med Mike i telefon i nästan två timmar idag. Jag har bombat hans hotmail med massa bilder och så har vi pratat minnen från skolan. Vi har även gjort upp en svag krigsplan om när vi ska träffas nästa gång.
Ikväll kommer Jojan hit, så jag ska plocka i ordning på mitt rum så att hon slipper andas hårstrån och damm.



Jag letade efter en bild på mig och Mike, men så kom jag på att dom fortfarande finns på hans telefon. -.- Men så hittade jag den här istället. Jag har inget minne av att någon tagit den, men med tanke på posen så antar jag att det är en smygbild.


Kommentarer
Postat av: jenny

Fin blogg du har =)



hoppas din dag varit bra :)

2011-10-02 @ 21:25:27
URL: http://jennytsf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0