4 oktober ´11 - Triangeln nästa del 2



Jag kommer ihåg när jag skulle läsa om New Moon inför biopremiären. Jag gick till Varbergs bibliotek för att låna ett exemplar, men alla var utlånade och det fanns en väntelista som pågick i ett halvår. Det problemet har dom inte i Malmö.
Den här bilden är tagen på en hylla och bredvid den fanns en bokhylla.


Jag har haft en riktigt bra dag. Jag powerwalkade till bibblan och sen mötte jag upp Jojan och Mario i (eller heter det på?) Triangeln. Vi finkammade Carlings och tittade på skor i evigheter. Vi köpte smoothies och vandrade runt på Lagerhaus och sen hängde vi på McDonalds och mötte upp en av Marios kompisar. Vi tog även en runda inne på Build a bear där dom fått in världens häftigaste kläder, nämligen massa utstyrslar från Disneys skurkar.




Efter att Marios kompis skjutsat hem mig kom jag hem till mammas helvete. Hennes blonda hår hade blivit grönt, så hon hade gått till en frisör som sagt att dom kunde fixa det och lämnade hennes hår i en nittonårings händer. Nu är sidorna på mammas hår typ blont, men bakhuvudet och luggen är orange/brunt. Och hon fick betala 1000 kronor för det. Imorgon ska hon föreläsa inför flera tusen människor och hon är helt knäckt, så i övermorgon ska jag följa med henne tillbaka till frisören, få tillbaka vartenda öre och sen göra köttfärs av dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0