8 oktober ´11 - Les miserables del 2

Appropå första meningen i förra inlägget: "Sitter och pratar med Olle medans jag springer..."
Det var en intelligent mening, men jag var överstressad.


Nu har jag sett Les miserables och fanihelvete va den var bra!

När vi läste listan på skådespelare märkte jag och mamma att vi verkligen är födda i olika tider.
Mamma: "Peter Harryson är med också! Det är ju han som var programledare för Så ska det låta."
Jag: "Jaså? Det är ju Pettersson i Pelle Svanslös julkalender."
Mamma: "Och Dan Ekborg! Du vet, från Tomten är far till alla barnen!"
Jag: "Som gör rösten till Anden i Aladdin och Hades i Herkules!"



Jag hatar ju ändå musikaler, men jag kände så fort den var slut att jag hade kunnat se om den med en gång. Vi satt på fjärde raden och det var så sjukt mäktigt.

Jag: "Nästa gång provar vi att sitta där uppe, tycker jag. Det verkar coolt att se allting uppifrån."
Mamma: "Varje biljett kostade nästan 900 kronor, så vi kan sitta där uppe nästa gång om du betalar biljetterna."

Kommentarer
Postat av: joj

damnit, jag visste det! argh..

2011-10-09 @ 02:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0