13 september ´11 - Ponnylugg

När jag skulle på volontärmötet bestämde jag mig för att jag skulle vara den första som kom dit och det slutade med att jag kom in sist. Igår när jag skulle till målarkursen hade jag igen bestämt mig för att jag skulle vara först och i god tid. Vad i helvete är det med mitt lokalsinne?! Jag gick hemifrån en timme före kursstarten, det spöregnade och jag gick vilse... igen. Jag kom in sist... igen. Jag hatar Malmö. Men jag tror att kursen kommer bli rolig. Igår satt vi i tre timmar och gick igenom olika målartekniker och trots att jag redan kände till alla så är det alltid roligt med lite upprepning inom det ämnet.



Nu ska jag ner till högskolan och träffa en kompis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0