17 september ´11 - Må IKEA brinna i helvetet

Teatern igår var jättebra. Dock mycket läskigare än vad jag hade förväntat mig. Om jag någonsin får för mig att gå i min systers spår måste jag medverka i den pjäsen någon gång.

Idag har jag lekt "ensam-bortskämd-dotter-till-Svenssonföräldrar". Jag, mamma och pappa gav oss iväg imorse för att spendera pengar. Vi har tittat på tv-skärmar, kameror och vandrat igenom IKEA. Jag hittade en hästen-säng och la mig där med min bok. Fan, vad jag måste ha en sån! Sen köpte mamma galet många nya köksprylar och pappa och jag dregglade över kameror. Vi avslutade dagen på IKEA och när vi vandrat runt i några timmar gav jag upp och gick och fikade. Väl hemma var jag så trött att jag blandade ihop mina grejer med mammas, så jag hämtade bland annat en låda med ett strykjärn som jag tog in på mitt rum och packade upp. -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0