Dagens lista

Vad är den äckligaste mat du vet?
Kassler, ris och Thaimat.

Vad ångrar du i livet (om något)?
Aaah, alldeles för mycket. Lagt ner för mycket energi på fel personer, vägrat inse sanningen, stöttat en person för att bara få skit tillbaka och inte alltid orkat hjälpa dom som behövt mig.

Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?
Min halsduk!! (om den blir färdig) och jag har spanat in ett par röda strumpbyxor som viskar till mig på Lindex.

Vilket är ditt dyraste klädesplagg?
Min Shock-klänning som ändå "bara" gick på 800 kronor.


Julafton 2008

Har du någon oanad talang?
Jag kan böja tummen hela vägen till handleden, jag kan böja alla fingrarna åt "fel" håll samt böja endast fingertopparna ner. Jag har magiska fingrar, helt enkelt...

Vad har du på dig just nu?
Lillasysters mjukisbyxor och en T-shirt från Gekås. Jag satsar på att se glamurös ut idag.

Senaste låt du lyssnade på?
Married life - Up soundtrack

Bästa skönhetsknep?
Ha vaselin på ögonfransarna. Jag har hållt på i snart en månad och dom känns helt annorlunda. Och självklart att sminka sig i ett bra ljus, när ska jag lära mig?

Vilken klädstil tycker du är hetast på män?
Häng, stora tjocktröjor, converse, svarta skjortor, gigantiska gympaskor, slips (sorgligt få som passar i det bara) och för stora T-shirts.

Och fulast?
Klackskor, tighta T-shirts, färgade byxor, färgglada plagg samt den där vidriga blandningen av en halvstickad tröja över en skjorta.

Vem saknar du?
Vilka = Jojan, Linn, Cissi, Luna, Venus, Nellie, Alexis, Zacke, Mike, Patrik, Linnéa, Rasmus, Sune, Timon, Tor och Rikard. För många, med andra ord.


Skolavslutningen 2006

Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?
Att någon skulle hämta min energidryck ur kylskåpet åt mig.

Bästa boken nånsin?
Fången från Azkaban - J.K Rowling.
(Roligt att det är den enda av alla böckerna som jag inte har >.<)

Vilka tidningar läser du?
Alla mammas tidningar för kvinnor över 40.

Vad önskar du att du var bättre på?
Lite vigare kanske? Första målet är att kunna sitta skräddare utan att känna smärta.

Är du religiös?
På ett sätt.

Vad är din största rädsla?
Att drunkna.

Vad är det elakaste någon sagt till dig?

"Jag har inte tid med dig nu."
Om du får barn vad ska du döpa dom till?
Miranda alternativt Mikaela och Rasmus.

Om du fick köpa vilken bil som helst – vilken?
En sån som Lynette har i Desperate housewives!

De tre finaste sms du fått i år?
Jojan: "Hallå mitt solsken! Jag tänkte att du kanske ville komma hem till mig i helgen? Träffa hunden, se My little pony och mala i oss chips. Vad sägs?"
Jojan: "Tack för det fina julkortet, sötnos. Jag gillar speciellt det du skrev till brevbäraren och att du skrev det inuti kuvertet så att denne omöjligen skulle kunna se det. Haha, jag älskar dig."
Mike: "♥"



Kommentarer
Postat av: Carolina

WAIT WHAT!? Vaselin på ögonfransarna? Varför? :o

Fast vi har samma smak näre kommer till klädstil åt män. omnom!

Tror jag snor denna listan!

2011-09-14 @ 17:01:46
URL: http://philomela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0