6 april ´12 - I'm sorry for the fact that I'm not aware that you can't sleep at night when I am not there

Hur är det ens möjligt att jag är nattugglepigg nu när jag varit uppe sen sex imorse och varit i full gång hela dagen?

Jag tog bussen ut till ingenstans idag och hamnade i en diskussion med en gammal bartender som sa att Varberg var en inavelby och att min konstnärssjäl aldrig hade kunnat utvecklats där. Jag åkte med lite fler bussar och köpte sen nya hörlurar (igen!!!) eftersom dom förra bara höll i en månad.

Men eftersom klockan ändå är över tolv så ska jag sätta på en film och försöka somna iallafall. Förr eller senare måste kroppen ge upp. Om det inte ska bli som det var i höstas igen iofs...

Och dumma helg! Jag får inte träffa T igen förrens på måndag.


I'm sorry that I grew up way to fast
I wish I would of listened and not be so bad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0