14 augusti ´12 - Tvättmaskinmeister

Folk kör alltid med den klassiska "min tvättkorg svämmar över". Min tvättkorg svämmade över så mycket att jag fick lägga en gigantisk papperspåse bredvid som också svämmade över och sen började jag bygga upp en hög bredvid den. Slå det om ni kan...

Så igår började jag springa upp och ner i tvättstugan och när den tiden var slut fick jag boka en ny idag. Nu har jag i alla fall rena kläder igen. När jag ändå var igång med allt passade jag på att rensa lite kläder, så nu kan jag stänga garderoben igen. Imorse skulle jag ta sovmorgon, men mobilen ringde och väckte mig tidigt så istället har jag tillbringat dagen i mjukisbyxor i sängen och titta på Vampire princess medans jag väntat på att maskinerna ska bli klara.



Ett och annat Sex and the city-avsnitt har också smygit sig in. Hur kan Steve har så håriga underarmar när han knappt har ett hårstrå på överarmarna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0