8 augusti ´12 - Well, if it isn’t the wicked witch of the west coast

På den här bloggen blir det inga barn gjorda inte...

Kort update: det slutar inte regna, Malmö city horse show har satt igång, jag har åkt bakåt i tiden och får finnar hela tiden, släktingar har varit här och hälsat på, jag har klappat en shetlandsponny (för jag är tydligen en hästtjej nu), jag har rensat min garderob och kan nu äntligen stänga dörren, jag har nästan varvat Pokémon yellow, jag har tittat igenom alla Rockyfilmerna och nu måste jag ha en italienare, jag har hälsat på min man Floyd som fått svart ull och nu matchar vi perfekt, jag har även åkt lite framåt i tiden och kan inte sova längre än till nio och så har jag fått jobb.

Men först... återträff med Helsjön i Varberg! Jag åker om en timme så nu måste jag packa färdigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0