1 december ´12 - What do stars do? They shine.

Igår hade jag en av dom mysigaste fredagskvällarna på länge. Jag och Ofelia hade lägenheten för oss själva, så vi köpte pizza, cola, chips och ostbågar och flyttade över till vardagsrummet. Vi började med att titta på Barda (läskigt barnprogram) och sen Den otroliga vandringen. Sen spelade vi lite spel och tittade därefter på Stardust. Efter det fick vi för oss att vi skulle sy, så ofelia gjorde någon... grej... och jag sydde om en klänning och önskade att Linn var där. Jag avslutade kvällen med att titta på Farlig förbindelse och prova min klänning som blev helt okej.

Idag ska jag försöka börja lite smått på mina julkort. Vi har nästan ingenting hemma, så jag tror inte att korten kommer bli så fina men jag ska göra så gott jag kan. En jävla massa bakning står på schemat också eftersom det kommer hit 25 personer på adventsfest imorgon. Och någonstans mitt i detta ska jag även försöka umgås med Jojan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0