2 februari ´11 - "När jag vaknar finns du inte"

Woho, jag är trött! Jag råkade somna en timme framför Once upon a time innan, men jag är fortfarande skittrött. Jag har gått upp halv sju varje dag den här veckan och sen har jag varit igång så mycket under dagen att jag stendäckat före elva varje kväll, så det ska bli sååå skönt med helg.

Idag har jag köpt lite blekningsmedel ("ultrablond", haha. det kommer bli orange, men det spelar ingen roll eftersom jag bara behöver få håret några nyanser ljusare så att jag kan fixa det illröda igen) och röd hårfärg. Antagligen ska jag hänga med Jojan hela helgen, vi ska dricka litelite för mycket och spela Wii. Nu ska jag ta ett bad och fortsätta läsa min bok. Jag har 29 dagar på mig att läsa ut fyra böcker och jag tänker inte lämna tillbaka någon oläst.


Kommentarer
Postat av: joj

haha (nördskratt)

2012-02-03 @ 18:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0