29 februari ´12 - We're gonna have a good day and all my homies gonna ride today

Igår var det ganska varmt och jag knäppte till och med upp min vinterjacka på vägen hem från jobbet, så jag bara antog att det skulle bli samma väder idag vilket skulle bli underbart eftersom jag är ledig och tänkte ta en rejäl runda på stan. Men nej, det har varit gråmulet och lite småkallt. Jag gick iallafall ner till Kronprinsen och shoppade loss på Lindex. Jag kom hem med en BH, två par trosor, ett par knästrumpor och hårfärg.

Jag färgade håret för några timmar sen och nu när det nästan torkat har jag märkt att det blev galet mycket mörkare än planerat. Det blev nästan svart, men då behöver jag iallafall inte färga om det på ett bra tag. ^^



Gammal bild från gatan i höstas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0