25 januari ´11 - Spontant Varberg

Jag sitter hemma hos Linnie och myser i soffan. Hon har öppnat julklappar som jag gett henne och nu ska vi fortsätta göra det som vi gör bäst: snacka skit.

Nästa vecka kommer jag att jobba heltid, så i måndags blev jag spontan och hoppade på tåget till Varberg. Jag ringde Oscar om och om igen, men han svarade aldrig så jag fick gå till hans jobb och leta upp honom.

Jag: "Är Oscar här?"
Random maffiamördare: "Oscar De La Hoya?"
Jag: "Typ..."

Så om han bara svarat i telefonen så hade jag inte behövt överraska honom ofrivilligt. Som tur är så blev han glad iallafall. ^^ Igår passade jag på att träffa Cissi lite. Vi slappade i soffan och väntade på att Zacke skulle komma hem så att vi kunde titta på Black swan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0