29 januari ´12 - It's hard just to breathe when we say goodbye

Jag har knappt några problem med att åka tåg längre, men det var då fan vad lång tid det ska ta att åka till Malmö från Varberg. Innan jag gick till stationen hamnade jag inne i en snusaffär som jag inte varit i tidigare där världens trevligaste kvinna satt i kassan. Vi stod och pratade om Malmö, skolor och jobb i lite mer än en halvtimme innan jag köpte en biljett och hoppade på tåget som sniglade sig fram.

När jag kom fram till Malmö efter tretusen år var min kropp helt död och jag fick för mig att jag skulle motionera lite istället för att ta bussen. Dagens sämsta beslut. Det var fruktansvärt kallt och kroppen vaknade aldrig till liv efter den långa resan så när jag kom hem dumpade jag all packning på rummet och la mig i duschen. Sen gjorde jag världens godaste ostmackor och hällde på överdrivet mycket grädde på den varma chokladen och spann som en katt i sängen framför Skilda världar. Senare ikväll kommer Jojette hit, så jag ska försöka att inte somna nu fast jag verkligen, verkligen vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0