15 juni ´12 - Would you erase me? I'm fine without you.

Det har varit en slapp dag på jobbet och jag har fått gjort allt som jag skulle hunnit med. Nästa vecka börjar lägren och alla förbereder mig på att det kommer bli ett helvete och att det kommer ta på alla krafter man har. Men kul, något att se fram emot...

Jag färgade håret tidigare ikväll. Skönt att jag äntligen fick det gjort, jag har ju inte rört håret sen i mars. Under tiden färgen verkade, tittade jag på matchen men gav upp för en halvtimme sen. Det blir så löjligt segt när dom bara springer fram och tillbaka och gör mål en gång i timmen. Sen är jag fortfarande besviken sen förra omgången, så det kändes som om man inte ville dra upp förväntningarna den här gången. Dock vet jag fortfarande inte än vilket lag som vann. Får väl kolla upp det sen.

Nu ska jag försöka med en annan grej: se Eternal Sunshine of the Spotless Mind för tredje gången. Jag vill så gärna tycka om den, men det går inte. Först såg jag den runt 2004 och senast var 2007, så jag ska ge den en tredje chans inatt.



You can erase someone from your mind. Getting them out of your heart is another story.


Kommentarer
Postat av: l i l l t h i l d a ♥

Ha en underbar kväll! :D

Kram!

2012-06-17 @ 17:16:39
URL: http://lillthilda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0