19 juni 12 - Ångra aldrig något som fått dig att le

Imorse hade jag en ganska ovanlig morgon. Jag vaknade kvart över sex och istället för att stänga av väckarklockan satte jag på Iron man 2 och slötittade i någon kvart, tills jag gick och hämtade lite frukost och åt den i sängen framför filmen. Sen sminkade jag mig (fortfarande framför film och i säng), fixade håret och sen klädde jag på mig och gick till bussen. Måste fixa fler såna mornar...

Sen var jag dock en zombie på jobbet. Arbetet tar aldrig slut, ungarna har fått för sig att jag ska sluta snusa så dom ligger på lur lite här och där och anfaller mig när jag minst anar det och försöker ta min dosa ifrån mig, pappersarbetet bara växer, jag har inte rört ett djur på två dagar och jag orkade knappt äta under lunchen. Imorgon är det Saras sista dag på jobbet. Jag ska gå upp på loftet och hänga mig i min sorg och Joakim ska hindra mig. Sen slutar jag om tre veckor och då ska Joakim hänga sig. Tror jag...


Efter jobbet tog jag en skön dusch, satte på mig T-shirt och shorts och stekte en omelett med lufttorkad skinka (Jag vet att du blir sugen trots att du är vegetarian, Jojan) och fortsatte titta på Iron man 2 och nu ska jag gå och lägga mig. Jag behöver verkligen sova om jag ska orka jobba skiten ur mig imorgon, säga hej då till Sara och försvara mig mot barnarméer.



Sandybell.
Jag har hittat en ny anime. En tjej som har en flygande Collie.
Japanerna har fantasi
.


Kommentarer
Postat av: jojs

Lufttorkad skinka OCH Iron Man 2. Uuuuh.....

2012-06-20 @ 17:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0