6 maj ´12 - Oh darling, don't lose your head

Igår hände något konstigt. Tror jag. Mot slutet av min arbetsdag blev jag på riktigt dåligt humör. Jag gick så fort jag kunde mot bussen, satte mig längst bak och verkligen kände hur negativ energi bara osade från mig. Eller så var det lukten från stallet, jag vet inte... I alla fall, så när jag kom hem var klockan halv sex och jag bara tog av mig stallkläderna och la mig i sängen och somnade. Så jag sov från halv sex till ett på natten. Jag gick upp och tog en macka och somnade sen om och sov till klockan tio på morgonen.

Jag är så jävla trött på att vara trött hela tiden. Jag bara jobbar och sover hela tiden. Folk säger ju att det är en skön trötthet som kommer när man jobbar skiten ur sig hela dagarna, men jag håller inte med om det. Min kropp ser helt missbildad ut med alla blåmärken överallt, jag har ständigt träningsvärk och jag orkar inte göra något. Jag känner mig aldrig utvilad på söndagarna och redo för en ny vecka.


I måndags stack jag hem till Jojan och Mario. Vi åt pizza och tittade på film och jag kunde verkligen slappna av, men när jag kom hem alldeles för sent så kunde jag inte somna och nästa dag snoozade jag tills det var tio minuter kvar tills bussen gick. Jag hittar liksom ingen balans i vardagen.

Den här lediga dagen kom verkligen vid ett bra tillfälle. Idag ska jag plocka i ordning på mitt rum (för jag trivs så mycket bättre med mig själv när det är rent runt mig), byta lakan (för dom luktar häst efter natten), klä mig i mjukiskläder (för jag saknar dom slappa kläderna varenda dag), planera inför Jojans födelsedag (för hon förtjänar bara det bästa) och kanske ta ett bad senare ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0