8 juni ´12 - Idag är det ingen vanlig dag...

... för idag är det Jojans födelsedag!

Alla tolv kultingar levde när jag kom till jobbet idag. Skönt som fan. Jag ville inte ens åka till jobbet imorse pågrund av hur dåligt jag mådde igår, men allt har gått bra. Dock har det regnat som fan och en gubbe körde på mig med rullatorn innan jag skulle gå på bussen när jag slutat.

Jag ska sticka över till Jojetta senare. Mario ska laga mat och jag ska göra en tårta. Så medans tårtbottnen svalnar (för jag har gjort den från scratch för att jag är awesome) ska jag duscha och göra mig i ordning.

Kommentarer
Postat av: joj

Du är bästa födelsedagsfiraren <33

2012-06-09 @ 23:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0