13 maj ´12 - Mother Teresa to the rescue!!

Jag och Jojetta hade en mysig biokväll i fredags. På bussen hem började en man prata film med oss och vi snackade ända tills vi skulle hoppa av. Sen tillbringade vi resten av kvällen på mitt rum och bara pratade.

På lördagen gick jag över till Jojan och vi åt oss igenom dagen. Köttbullar, potatis, brunsås, lingonsylt, jordgubbspaj, glass och jordgubbar. På kvällen var jag barnvakt åt Ofelia och där fortsatte jag äta chips och dricka läsk framför någon film. Sen somnade jag så fint halv tolv. Jag är inte ung längre.

Idag däremot... Jag gick upp och började sen städa skiten ur mitt rum och badrum. Jag har dammat och torkat av minsta vrå, jag har putsat speglar och torkat golv. Sen slängde jag sopor och gick till affären och handlade.

Nu var planen att mitt yttre också skulle putsas upp. Jag tänkte ta ett bad och fixa allt jag dragit ut på i några veckor, men så ringde en väldigt bakfull Jojan och nu ska jag springa över till henne med Oboy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0