15 maj ´12 - I can cut you into pieces, but my heart is broken

Sent igår kväll tog jag en taxi till Tommy och sov där. Jag skulle vara så där häftig som dom är i amerikanska filmer och sträcka ut armen när en taxi rullade förbi, men jag hade alldeles för många påsar på armen så tyngden slet ner min arm innan jag hunnit höja den. Men som tur är så fattade taxigubben i alla fall...

Jag har haft en ganska mysig dag på jobbet. På eftermiddagen hade vi kanintema och två stycken bosatte sig i min famn och envisades med att ständigt pussa mig på halsen. Under dagen blev jag galet sugen på att måla med färger, så efter jobbet tog jag bussen till stan och plockade åt mig två målardukar. Efter maten ska jag mysa in mig på mitt rum och kladda med färg. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0