20 maj ´12 - Nu börjas det igen...

Jag och Jojan åkte till mitt jobb och kollade på alla djuren och sen åkte vi ut till ön och träffade Mario och hans klasskompis. Vi lekte "med andra ord" och sen åkte jag, Jojan och Mario till en cirkus och tittade på elefanter.

Mitt bröst är lite solbrännt, den högra andra armen ganska okej och den vänstra armen är helt förstörd. Från axel till handled... Lyckat. Som alla andra år... Jag har hällt på massa after sun hela kvällen och imorgon får jag arbeta i långarmad tröja. Självklart ska det bli varmt imorgon också, så jag kommer helt enkelt att dö.

Appropå ingenting.
Jag hittade en bild på en tavla som gått upp i rök. Vart fan är den?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0