26 maj ´12 - See your face every place that I walk in

Igår stack jag ner till Folkets park efter jobbet och mötte upp Jojan och Matz. Jag satt i solen och drack lite vin och sen stack vi hem till Matz och fortsatte dricka. Senare på kvällen gick jag och Jojan till någon krog och när jag kom hem hade Ofelia tagit sitt täcke och massa kuddar (inklusive alla mina) och somnat på balkongen. -.-

Idag vaknade jag med huvudvärk och surt humör och som toppen på moset/grädden-vad-man-nu-säger, så hade vi ingen frukost. Som tur är var Jojan på systemet så hon hängde med mig till affären och hjälpte till att handla. Ikväll blir det fest igen hos J och M.



Jag, igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0