3 februari ´13 - White trash på högsta nivå

I fredags blev jag bjuden på att "följa med ut och ta EN öl". Jag tog det verkligen bokstavligt talat tills fem minuter innan jag skulle gå och förstod att det var fest som stod på kvällens meny. En vodkaflaska senare var festen verkligen igång och jag hade en riktigt, riktigt rolig kväll. Jag vann även en Disney battle och slog rekord med att gissa en sång på 0,2 sekunder.
 
Jag somnade vid sju och vid ett-tiden åkte jag, Jojan och Mario till Lund och strosade runt i några timmar innan vi åkte tillbaka till Malmö för att hämta upp Oscar. Vi åkte till min lägenhet och jag blev äntligen av med alla kartonger som legat på balkongen sen jag flyttade hit. Vi letade efter sophuset ett tag och när vi väl hittat det testade jag alla mina tusen nycklar i låset två gånger utan att lyckas låsa upp. Jojan frågade om dörren ens var låst och när jag drog i den så öppnades den. Jag har förlorat alldeles för många hjärnceller den här helgen.
 

Jag har haft samma sminkning sen i fredags och duschat en gång, så när jag kom tillbaka till lägenheten idag tog jag den längsta duschen någonsin och när jag tvättade bort sminket sved det som fan i ögonen. När jag var färdig ringde jag Mike och snackade ett tag och sen har jag legat i pyjamas och tittat på "Torka aldrig tårar utan handskar".

Imorgon ska jag, Jojan och Mario åka till mitt gamla jobb och skänka spån och om jag orkar så ska jag träffa Salvo på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0