12 januari ´13 - I want to play a game with my tooth

Igår kväll började helvetet. Jojan (hon var inte helvetet) kom över på kvällen och umgicks med mig i några timmar och på slutet av kvällen började det göra ont i min mun. Jag antog att det var en sån helvetesblåsa som jag får någon gång om året, men när Jojan gått märkte jag att det bara blev värre så jag gjorde en grundlig undersökning i munnen och hittade ingen blåsa. Dock hittade jag något annat...

Visdomständer kan dra åt helvete! Efter några timmar hade smärtan gått över till något helt obeskrivligt och jag kunde inte koncentrera mig på något annat än smärtan. Jag försökte läsa, men tillslut låg jag bara i sängen och tittade upp i taket. Jag var skittrött, men kunde inte somna. Efter ett tag svullnade tandköttet upp och jag kunde inte bita ihop utan låg och halvt dregglade.

Smärtan började dunka, vilket ledde till huvudvärk och vid femtiden på morgonen hörde jag Jigsaws röst i huvudet "Live or die, make your choice" och började helt seriöst fundera på att gå ut i köket, hämta en kniv och skära ut tanden. Hade jag varit med i en Sawlek hade jag antagligen varit död idag. Dock vet jag ju inte hur jag hade reagerat under tidspress. Idag har svullnaden gått ner och det gör inte så ont, dock känns det fortfarande.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0