9 januari ´13 - The smell of your skin lingers on me now

Planen från början var att jag skulle träffa Aleksander igen den helgen som kommer nu. Men den planen ändrades till dagen före nyårsafton, som ändrades till lördagen före som ändrades till fredagen när jag plötsligt kastade ner lite saker i en väska och gick ner till stationen.

Båda två måste vara sockerförgiftade vid det här laget för jag slutade räkna flaskor med cola, fanta och julmust när vi gick över tio stycken. Annars har vi ätit massa olika goda maträtter, varit nere på stan, sett nya filmer, gått ner till havet och fryst ihjäl, pratat och myst. I fredags tömde vi både en vodkaflaska och någon annan som jag inte kommer ihåg vad det var och vid sextiden på morgonen kom jag på den fantastiska idéen att vi skulle ha ett Sawmaraton nästa dag. Saw och bakfylla går inte ihop... Vi fick dela upp filmerna under dagarna för att inte bli helt galna och nu har vi bara en film kvar.

Jag skulle egentligen åkt hem på onsdagen, men det ändrades till torsdag, som ändrades till efter helgen, som ändrades till tisdag. Tåget gick ovanligt långsamt igår och när jag kom hem till lägenheten och allt kaos (disk, kläder och halva Ikea) som jag lämnade bakom mig i all hast däckade jag ganska fort efter en dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0