We're not broken, just bent

I can't remember the last time we kissed. You never think the last time is the last time. You think there'll be more. You think you have forever, but you don't.


Jag kan inte minnas senaste gången jag grät. Men nu sitter jag här med tårfyllda ögon, men inget mer. Det känns som om någon håller mina lungor i ett fast tag, men jag kan inte gråta bort det. Jag har kollat igenom kontaktboken i mobilen flera gånger, men jag vet att alla är upptagna ikväll och att ingen kommer ha tid att lyssna. Kanske lika bra, för jag vet inte vad jag skulle säga. 

Franco med sitt djursinne förstår dock att något är fel. Han hänger efter mig vart jag än går i lägenheten och tittar konstigt på mig och så fort jag stannar så hoppar han upp i mitt knä och slickar mig på näsan. Jag kommer sakna honom efter den här veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0