10 mars ´13 - Ännu mer intressant information

I fredags cyklade jag hem till Jojan. Hon hade lagat middag för två, så vi åt och sen började vi spy ut all skit. Inte maten alltså, ordagrant. Vi (mest jag antagligen) whinade över allt som vi kom på. Falska kompisar, folk som inte kan stava i vuxen ålder, osv. Tre timmar senare kände jag mig som en ny människa och vi flyttade över till soffan där vi tittade på film. Sen satt vi uppe till fyra och fortsatte att prata.

Igår hade jag Harry Potter-dag och plockade fram alla böcker och filmer och läste och tittade samtidigt. Jag grät hela dagen (den serien är seriöst en av dom sorgligaste jag känner till) och på kvällen lagade jag köttfärssås och skapade några nya skivor till min hackiga cd-spelare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0