7 mars ´13 - Mikey ♥

Igår kom min älskade, älskade Mike till Malmö. Jag har inte träffat honom på fjorton månader och han kunde inte valt en bättre tidsperiod (eller vad fan man nu säger) att komma hit. Han hade med sig två kompisar och vi körde runt i hela Malmö i jakt på "den bästa kebaben". Det blev ett äventyr i sig och jag skrattade hela tiden. Jag har verkligen saknat Mike så sjukt mycket trots att vi pratar flera gånger i veckan. Tillslut pekade ett par killar på gatan ut ett ställe som vi gick in på. När vi ätit klart åkte vi hem till mig där grabbarna kröp ner i min säng och vilade medans jag och Mike var ute på balkongen och pratade om saker som vi jämt sagt på telefon att vi ska prata om när vi träffas. Jag måste åka till Halmstad snart igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0