20 maj ´13 - We are one... Literally.

Jag ska skriva om min födelsedag... någon gång. Men inte idag.

Senaste stora händelserna:

Jojan kom hem från England i onsdags och jag skulle komma över lite på kvällen och titta på alla bilder hon tagit. Det slutade med att jag stannade i två dagar, men vi hade det mysigt. Vi har solat, varit på stan och shoppat och en natt satt jag uppe på Facebook med en sömnlös Simon.

Årets Eurovision var i Malmö i år och det var galet, minst sagt. Vårt stora gäng gick till Folkets park där dom satt upp en gigantisk skärm där vi kunde "se och höra" showen live. Jag som inte är någon gosegris direkt uppskattade inte all den närkontakten jag fick den kvällen. Man kunde knappt röra sig några centimeter åt något håll, det var så äckligt mycket folk. Efter det gick vi på efterfest där jag stannade hela natten och vid halv sju snubbade jag in genom ytterdörren. Jag sov i fyra timmar och sen låg jag i soffan resten av dagen och tittade på Game of thrones.

Ikväll kommer William hit och jag ska tvinga honom att titta på Fantasterna med mig. Kvällens tema är fisk, så det blir väl inte så jätteroligt men jag gillar programmet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0