4 oktober ´13 - Alcohol may be man's worst enemy, but the bible says love your enemy

Här vare dött som i graven sedan några månader tillbaka... Men ändå nästan hundra läsare per dag fortfarande. Mitt senaste inlägg måste varit jävligt läsbart.

Skitsamma vad som har hänt den senaste tiden. Jag har i alla fall haft den bästa sommaren och jag, inklusive mitt maffiagäng här höll på att bli alkholister, men hösten räddade oss antagligen. 

Så vad gör jag nuförtiden då? Jobbar, dricker, spelar GTA V, sover alldeles för sällan i lägenheten, flyr till William och filosoferar till en grad som jag inte tror är hälsosamt.

 
Inatt bestämde sig jag och Jojan för att det är dags att få igång konditionen eftersom jag sökt en militärutbildning, så kvart i åtta imorse ägde vi Pildammsparken med lite power walk och joggning. Vi planerade att det skulle bli en vana några gånger i veckan, men vi känner oss själva alldeles för väl. Nu kan vi i alla fall dricka med gott samvete imorgon när det ska vara tjejkväll hemma hos mig. Jag ska försöka uppdatera bloggen oftare, för det är ju ändå min lilla baby.


Och så avslutar vi med en tavla som jag gjorde klart för ett tag sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0