3 januari ´14 - Miniallmänt

Idag har jag hållt igång hela dagen.

Min moster kom hit imorse och vi gick lite senare ner till kvarterspuben och åt lunch. Efter det gick vi på bio (ska typ försöka slå förra årets biorekord eller något) och såg "Philomena". Sen gick vi och handlade, köpte pizza, satt och pratade och hamnade sen framför tv'n och tittade på Alex Schulmans "Älska mig", har alltid gillat den killen och ännu mer nu.

Just det! Just det! Idag är det Linnies födelsedag, så ännu ett grattis till dig


Appropå att det är nytt år förresten, nyår spenderades för första gången i Malmö. Det började lite smått hos Jojan och sen tog jag och Alex en taxi till Jim och Mikaela där vi drack vin, åt ost, kex och vindruvor och hade det allmänt skitbra. Senare stack vi vidare till konserthuset och spenderade resten av natten där. Jag hamnade ute i trapphuset och pratade med Linn i telefon i en timme och sen vandrade jag först hem till mina föräldrar för att hälsa på Jason (längtan har ingen nöd) och sen hem till min lägenhet. Nästa dag låg jag och Jojan i sängen med pizza hela dagen, som det ska vara.


Random bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0