Sherlock & Moriarty kiss

Den första januari var det ganska skitsamma att det var nytt år och ganska superviktigt att säsong tre av Sherlock skulle sätta igång. Jojan smsade mig halv fyra på natten att hon hade laddat ner det senaste avsnittet och så fort jag vaknade på morgonen gick jag hem till henne och efter att vi väntat in Alex tryckte vi på play.

En bit in i avsnittet fick jag reda på något nytt om mig själv. Jag kan bli upphetsad av gayporr om det är rätt personer. Det hade kunnat stå en hel flock med Bieberfans bredvid oss med Justin själv i rummet och dom hade inte kunnat överrösta mig och Jojan när vi såg den här scenen och skrek.

Gud vet hur många gånger jag sett om det här sen dess...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0