Presenter från Japan!

Jojan var i Japan på sin födelsedag och hon tog självklart med sig massor av häftiga grejer hem till mig.

Mina paintskills är vidriga, men mitt photoshop är borta.

 

1. En påse från Studio Ghibli-museet med smågrejer i (som kommer på några av dom andra bilderna)
2. En T-shirt från Harajuku
3. Pussel med Princess Mononoke
4. Godis! Jag brukar inte gilla japanskt godis, men den här var ganska smaskig. Det var typ en munk med någon kräm i
5. Lyckoräv! I Japan betyder en vit räv lycka för kvinnor och jag hade speciellt bett om en sådan här
6. Lyckoräven från andra sidan! Det är aldrig fel med en bjällra heller
7. Vykort från Studio Ghibli
8. Reflex i form av en karaktär från Princess Mononoke
9. Ätpinnar
10. Klassiker! Munskydd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0