1 december - Tusen år till julafton (och svordomar)

Skitapa alltså. Jag har suttit framför datorn i två dagar och försökt skriva på min jävla uppsats och jag har seriöst, ja, seriöst skrivit en mening. Jag har bara läst och letat referenser och inte kommit ett jävla steg på vägen. Två dagar kvar till inlämning och jag behöver två sidor till. Lycka jävla till.
 
Jag försökte slappna av och pausa i eländet så jag torkade tårarna, hällde upp ett glas vin och kröp ner i soffan för att se första avsnittet av årets julkalender. Herre Gud, vart är världen påväg? Jag har aldrig varit så tacksam över att jag föddes i rätt tidsålder. Mina framtida ungar kommer bli helt fucked up.
 
Just det, under dagen tyckte min dator att det var dags att uppdatera Windows och nu hittar jag ingenting på datorn och alla inställningar har förändrats. Fan vilken bra dag det har varit.
 
 
#jävligtpositiv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0