28 februari ´15 - Sista morgonen i februari

Jag har en väldigt skön morgon faktiskt. Jag ligger nerbäddad i ett kaos av täcke, filt, fyra kuddar, gamla pyjamaser och en frukost på mörkt bröd med kalkon och gurka, ett stort glas D-vitamin och gröt. 


Lord Voldemort och Allan har också vaknat, så då kör vi ännu en dag full av instinkter. Allans instinkt att jaga, Voldemorts instinkt att gömma sig och min instinkt att att försvara. Vi är en trasig familj. 

Dagens planer är att handla mat, städa lägenheten, köpa böcker från bokrean, köpa ny sand och mjölmaskar till V och träffa Malin. Tror dock att jag bara kommer hinna med två saker så länge jag stannar i sängen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0