27 september '15 - Första hösthelgen

Höstkylan börjar komma till Malmö och efter att ha skrivit på min tenta dag och natt i två veckor behövde jag vila och komma bort från datorn. Den sista veckan åt jag knappt och bara skrev all min vakna tid. Sista natten var jag vaken till halv fem, sov fyra timmar och skrev sedan vidare. Men fan vad nöjd jag är över min uppsats. 
 
Jag lämnade in den klockan tre och när Elias kom en halvtimme senare låg jag i sängen och vägrade gå upp. Jag stannade där resten av dagen och sov sedan i elva timmar. Nästa morgon följde jag med Elias till min pappa för att fixa hans dator. Efter det åkte vi till hans pappa för att fixa hans lägenhet och sen till hans mamma för att lämna nycklar. På kvällen bjöd jag på mat hos Vespa och fick en härlig nota på 400 kronor, men det var värt det. Efter det handlade vi lösgodis och hittade en födelsedagspresent till Elias systerson som vi lekte med på bussen hem innan vi hamnade gosande i sängen framför film.
 
Nu har jag två lediga dagar kvar innan skolan sätter igång igen. Planen var att jag skulle städa lägenheten, handla asmycket mat och städa Voldemorts bur. Buren blev städad, men sen tog det stopp. Tur att jag har två dagar kvar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0