20 december ´16 - Let it snow

Jag är ett julvrak.

Jag dekorerade hela lägenheten med julsaker så vi lever nu i tomteland. Sen fick jag för mig att jag även skulle bidra så mycket som möjligt till julbordet och Jojan fick mig idag att erkänna att jag nog tagit mig vatten över huvudet. Jag är helt sönderstressad och svettas över min lista och bränner mig i köket.

Imorse sa Marcus "men måste du göra allt detta då?" och då bröt helvetet ut, så jag måste försöka komma på något sätt att gottgöra honom när han är tillbaka. 

Idag har jag gjort två omgångar med ischoklad, en med knäck och när jag är klar med detta inlägget ska jag göra en omgång med chockladlakrits. På torsdag ska jag göra en broccoligratäng och en tårta och försöka få över allt till mamma. Och jag måste även hinna färga om året. Men årets jul kommer bli bra, även om jag antagligen kommer sova på soffan hela dagen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0