Det var så mycket roligare i verkligheten

Jag: "Du... kan du sätta dig hos mig. Det är något jag måste säga."
Marcus: "Vad är det?"
Jag: *djupt andetag* "Jag har tänkt säga det här ett tag, men det är svårt..."
Marcus: "..."
Jag: "Jag vill verkligen säga detta, men jag har svårt för det. Men jag tänker göra det..."
Marcus: "......"
Jag: "Jag vet att vi inte varit ihop så länge, men jag har bestämt mig för en sak och jag måste säga det till dig."
Marcus: ".........."
Jag: "Shit, jag har verkligen svårt för att säga det..."
Marcus: "................."
Jag: "Jag...."
Marcus: ".............................."
Jag: "Jag...."
Marcus: "....................................................."
Jag: "Jag... har bestämt mig för att följa med dig på World of warcraftfilmen."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0