Revenge is a dish best served cold

Jag sitter och funderar ut en hämnd. Jag, Nellie och Luna var ute på sista promenaden när grannkatten Sonja dyker upp från ingenstans och fullkomligt spöar skiten ur Luna. Jag och Nellie kastar oss in i fighten och Luna kan fly samtidigt som jag och vovven skäller ut katten efter noter. När jag sen hittade Luna hade kattjäveln slitit av tussar av päls från henne. Jag böjde mig ner för att lyfta upp Luna, tappar kopplet och Nellie springer efter Sonja och ska precis hoppa på henne när jag får tag i kopplet.

Frågan är vad man ska göra nu. Sprida ut ett rykte om att hon parat sig med varenda katt på området?
Det enda jag vet är att det är jag, Nellie, Luna och Venus emot henne.
Sonja, I'm coming after you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0