Pappor...

När jag började på skolan i januari fick jag en vana som jag aldrig trodde att jag skulle få eftersom jag alltid mer eller mindre fryser. Jag sov naken varenda natt. Hemma får jag inte låsa dörren och min förra katt har slaktat mina persienner, så tanken har väl aldrig varit så lockande. På skolan har jag ett rejält lås och tjocka mörkblåa gardiner, så det kanske inte är så konstigt att det blev som det blev. På helgerna när jag sov hemma fick jag tvinga på mig någon jobbig pyamas och så fort jag kom till skolan kunde jag sova ordentligt igen.

Sen började det långa sommarlovet och jag fick långsamt börja vänja mig med att sova i pyamas igen. Inatt däremot sov både jag och Anton nakna. Halv sju på morgonen sover jag längst intill väggen och Anton sover bredvid med ryggen mot dörren och självklart inget täcke...

En dålig nyhet och en bra:
1. Pappa behöver min minispegel som står på mitt rum. Knackar han? Nej.
2. Han skulle ha spegeln för att sätta in sina linser och med sin otroligt dåliga syn på var Antons röv så suddig att han knappt kunde se den.


Men vad mamma och jag ändå skällde ut pappa idag.

Kommentarer
Postat av: Anton

Haha tur jag han vända mig om då, så han inte såg den andra sidan så att säga ;) Love you <3

2009-08-17 @ 21:09:41
URL: http://livetpahelsjon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0