För varmt

Jag gick och la mig tidigt och vaknade lite smått vid två-tiden av att någon stängde mitt fönster och blev klarvaken när personen klädde av sig och la sig brevid mig. Jag började tänka på inbrottstjuvar (nu när jag är vaken och kan tänka ordentligt funderar jag mer över varför jag trodde att en inbrottstjuv skulle bryta sig in för att sova hos någon) och försökte komma på de få jujutsugreppen Jojan lärde mig när jag var elva när jag märkte att det var Anton. Hur han fick upp fönstret har jag fortfarande inte listat ut. Om man slutar som arbetslös efter skolan så har han iallafall något som han kan försörja sig på.



Vi gick upp nio. Han åkte till sin körskola och jag och Nellie skulle lämna Ofelia på fritids. När vi kom fram till skolan blev vi överfallna av ett gäng småungar som skrek "Lassie!" samtidigt som dom började dra henne i öronen. Tack gode Gud att hon är uppvuxen med en bebis, annars hade hon väl bitit av armarna på dom.

Sen fick jag världens ångest över min körskola. Jag hade kvällen innan bestämt mig för att jag är totalt oduglig bakom en ratt, en fara för trafiken och för mitt och världens eget bästa skulle lägga ner körkortet och hålla mig till cyklar. Men jag har aldrig kört så bra som jag gjorde idag. Jag fick några få klagomål, men annars var han helt tyst och som ett plus så höll jag nästan på att köra över en kille som jag hatar ^^

Nu ska jag ringa upp Linn och fundera över vad vi kan hitta på när det är så här äckligt varmt. Hade jag inte haft min piercing så hade jag antagligen badat för första gången idag.

Kommentarer
Postat av: Jojan

att du missa honom alltså, av alla människor.. damn! du skulle tryckt gasen i botten! söt blogg förresten. pusspårej

2009-08-06 @ 23:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0